KUR DRAUGYSTĖ SUSITINKA SU KŪRYBA – MENŲ IR DIZAINO MOKYMO CENTRE

Menų ir dizaino mokymo centre buvo organizuojamos kryptingos ugdomosios veiklos, skirtos mokinių kūrybiškumo, emocinio intelekto ir bendradarbiavimo gebėjimams stiprinti. Kiekvienas užsiėmimas buvo suplanuotas taip, kad derintų meninės raiškos, judesio ir socialinių įgūdžių ugdymo elementus.

Veiklų metu mokiniai dalyvavo įvairiuose kūrybiniuose užsiėmimuose: piešė, atliko meninius eksperimentus, žaidė judriuosius žaidimus bei taikė dailės terapijos metodus. Tokie metodai buvo pasirinkti siekiant padėti vaikams pažinti ir išreikšti savo emocijas, ugdyti gebėjimą bendradarbiauti, spręsti iššūkius kartu ir pasitikėti savo kūrybinėmis galiomis.

Veiklos buvo orientuotos į tai, kad mokiniai lavintų ne tik meninius gebėjimus, bet ir socialinius-emocinius įgūdžius: gebėjimą klausytis, dirbti komandoje, reikšti mintis ir jausmus konstruktyviai.

Kiekvienas užsiėmimas turėjo aiškų pedagoginį tikslą – stiprinti mokinių saviraišką, kūrybiškumą ir socialinį jautrumą. Tokiu būdu kūrybinės veiklos tapo ne tik meno ugdymo priemone, bet ir efektyviu būdu skatinti draugiškus santykius, pozityvią emocinę atmosferą bei mokinių asmenybės augimą.

Veiklas organizavo socialinė pedagogė L. Bertė